unbanned

hacker

New Member
Joined
Apr 2, 2003
Messages
1,112
Reaction score
0
;] im here ad again.
 

Liebling:-)))

Sussi *7.7.86 - 18.6.09*
Premium Member
Joined
Jan 13, 2004
Messages
31,022
Reaction score
9
I can´t remember who you are...

Welcome back and be good boy... :thumb:
 

Y

New Member
Joined
Mar 12, 2003
Messages
3,103
Reaction score
2
Yeah I remembered you for getting banned "instantly"
LOL welcome back
 

hacker

New Member
Joined
Apr 2, 2003
Messages
1,112
Reaction score
0
GoldenLeaf74 said:
Ahh I remember you, welcome back Hacker.

I remember you <3 nice you like canada maple? Well I have AIM Screenname is "Maple" oh yeah it up for sale offer me if you wish. If you don't believe me all i can proof. :afro:
 

CODAchild

New Member
Joined
May 27, 2005
Messages
2,760
Reaction score
0
:wave: :welcome: back to Alldeaf hacker!!! I hope you will enjoy being back with us. Have fun posting, and welcome aboard!! :cheers:
 
C

coloravalanche

Guest
hacker said:
Most time Im busy with computer greek thing.. Jez Alex, IM ME i havent got ur start work on www.tagdeaf.com exploit/bugs :fingersx:

I dont know you but welcome back!

Care to share why you got banned instantly? :dunno:

Why is your username "Hacker"? Is it because you are hacker? :Ohno: :popcorn: :D JK
 

hacker

New Member
Joined
Apr 2, 2003
Messages
1,112
Reaction score
0
coloravalanche said:
I dont know you but welcome back!

Care to share why you got banned instantly? :dunno:

Why is your username "Hacker"? Is it because you are hacker? :Ohno: :popcorn: :D JK

Alex didnt banned me must be MOD. Idk who did.
 
Top